El Benaurat mes porta les Booleambles de gracia

 Pujant les escales cap enrere.......

m'he plantat en el 2007 ......

Quan vaig tornar a Barcelona , decidit a treballar per els petits i deixar de treballar mai es per els poderosos , la banca, l'indistria quimica, el transport .....

he caminat una estona per la planta del 2008 i he passejat per el Palauet del Coneixement ....

no podia imaginar-me llavors que , 15 anys mes tard , no podria ni tan sols arreglarme la boca , no tenia ni per pagar-me l'enterro, no li deixaria a les meves filles ni al meu fill, res i a la meva dona, a sobre li baixaran els ingresos , els Q-tre ingressos ....... AIXO NO POT SER 

La Boolerambla dels Q-tre Pensionistes , cada pensionista envia els seus relats , les seves ocurrencies, les idees i iniciatives que ha tingut al llarg de la seva vida "laboral" 

Al bell mig de la BooleRambla ..... hi ha una bustia i un espai per que els i les Q-tre pensionistes llencin el seu Qorner.



El Qorner de la Q-tre pensio , un Qorner per llençar a ...... al llarg de El Benaurat mes .


Q-TRE PENSIO

Comentaris